Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va
Vés al contingut

Associació Consell de Cent

Inici
Instruccions de navegació del menú

Instruccions per als usuaris del lector de pantalla i del teclat

Per poder utilitzar aquest menú calen les tecles de cursor. El menú té fins a tres nivells:

  • Primer nivell: opcions del menú principal
  • Segon nivell: subopcions per a elements del primer nivell
  • Tercer nivell: subopcions per a elements del segon nivell

Instruccions de navegació:

  • Navegueu fent servir les tecles de cursor horitzontals en el primer nivell del menú.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al primer nivell.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el tercer nivell.
  • Navegueu pel tercer nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al segon nivell.
  • De manera alternativa, feu servir la tecla d’introducció per mostrar qualsevol nivell.
  • L'associació
    L'associació
    • Qui som
    • Òrgans en què participa
    • Fer-se SOCI
    • Fer-se amic/amiga de l'Associació
  • Membres
  • Activitats
  • Documentació
Instruccions de navegació del menú

Instruccions per als usuaris del teclat

Per poder utilitzar aquest menú calen les tecles de cursor. El menú té fins a tres nivells:

  • Primer nivell: opcions del menú principal
  • Segon nivell: subopcions per a elements del primer nivell
  • Tercer nivell: subopcions per a elements del segon nivell

Instruccions de navegació:

  • Navegueu fent servir les tecles de cursor verticals en el primer nivell del menú.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el segon nivell.
  • Navegueu pel segon nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al primer nivell.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el tercer nivell.
  • Navegueu pel tercer nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al segon nivell.
  • De manera alternativa, feu servir la tecla d’introducció per mostrar qualsevol nivell.
  • L'associació
    L'associació
    • Qui som
    • Òrgans en què participa
    • Fer-se SOCI
    • Fer-se amic/amiga de l'Associació
  • Membres
  • Activitats
  • Documentació
  1. Inici
  2. / Activitats

Dinar-debat amb Francesc Garcia Cuyàs

18 novembre - 2022

El Dr.Francesc Garcia Cuyàs és actualment el Director d’Estratègia Digital i Dades, adjunt a laDirecció Medica, de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona.

El Dr. Garcia Cuyàs és Doctor en Cirurgia General i Digestiva amb premi extraordinari de TesiDoctoral. Màster per ESADE en Direcció de Serveis Integrats de Salut i Llicenciat en elmestratge Digital Bussines.

Ha estat Coordinador General de les TICs del Departament de Salut de la Generalitat deCatalunya, on ha liderat el model d’atenció no presencial entre pacients i professionalsd’atenció primària, la eConsulta, que ha estat crítica durant la pandèmia per poder atendre alspacients des de el seu domicili.

El primer gran repte que ens enfrontem és com fem compatible la cultura i el món de la

Medicina amb la cultura i el món tecnològic.

Cal definir quèés la Salut Digital:

Tecnologia no és l’adjectiu apropiat, cal entendre que va de persones i de gestió del negoci.

· És una eina per satisfer necessitats.

· És un canvi cultural.

· És molt important entendre que estem davant d’Evolució Digital, cal anar pas a pas,dirigir-la per controlar-la.

· Encara es necessita molt de coneixement, cal guanyar confiança.

Va definir el camí que cal fer:

· Començar fent petits canvis.

·Petits projectes.

· Construir poc a poc

Com ens relacionem amb els pacients?

Cal personalitzar molt bé com ens comuniquem amb cada pacient.

El pacient vol atenció rapida. La primera visita ha de ser presencial i generar confiances mútuesentre el pacient i el sanitari. A poc a poc cal anar establint sistemes de comunicació telefònica iconsultes no presencials de forma digital (tabletes, mòbils, ordinadors, etc.).

Per donar males noticies sempre cal consulta presencial.

El pacient ha de tenir confiança amb el Professional Sanitari i no amb les màquines.

El Professional Sanitari ha de conèixer les dades del Pacient i gestionar-les intel·ligentment.

Cal resoldre la problemàtica de la bretxa digital, especialment de la Gent Gran.

Joan Puigdollers

Salta la galeria principal
Logo de l'Ajuntament de Barcelona
  • Contacte
  • Avís legal
  • Accessibilitat